wtorek, 1 lipca 2014

fabuła


Dziewiętnastoletnia Ines nigdy nie marzyła o karierze modelki, gdy jednak Ten Genialny Pomysł zrodził się w jej głowie na kilka tygodni przed castingami do programu TopModelUK, poświęciła mu całe swoje dotychczasowe życie. Wbrew nieprzychylnej mamie, marnie wspierana przez biernego jak zwykle ojca, postanowiła ruszyć do świata znanego jej jedynie z kolorowych zdjęć w czasopismach i spotów w telewizji. W pierwszym odruchu - spanikowała. Nigdy jednak nie należała do osób, które łatwo odpuszczały. Dlatego postanowiła walczyć. Co czeka ją po drodze? Prawie tyle samo łez, co uśmiechów; wiele zwycięstw, jeszcze więcej niepowodzeń, fałszywe przyjaźnie i niepozorni prawdziwi przyjaciele. A także miłość: wielka, paląca, przepełniająca każdy milimetr jej ciała. Czy szczęśliwa? Czy wieczna?
Przekonacie się.

2 komentarze:

  1. Właśnie zaczęłam przeglądać spam na moim blogu i jakoś zaciekawił mnie Twój blog. Postanowiłam wpaść i jakież było moje rozczarowanie, kiedy nie zauważyłam żadnego posta... Bo powiem Ci, że opis fabuły mnie zaciekawił. Osobiście nie przepadam za modowym światem, ale chyba zrobię wyjątek... Spodobał mi się też styl, w jakim napisałaś ten krótki opis. Zdecydowanie zostanę tu na dłużej, zwłaszcza, że Zayn jest tu tym głównym bohaterem. I cóż... Czekam na ten pierwszy post :)
    Buziaki xx.

    http://remember-me-harry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podobny problem co koleżanka wyżej. Nie przepadam za tematem modelek w opowiadaniach. Zykle mnie nudzi, jest oklepany itd. Wierzę jednak, że mnie nie zawiedziesz i to będzie coś innego, niezywkłego. Czas zacząć czytać rozdział, żeby się o tym przekonać.
    Pozdrawiam
    A.

    OdpowiedzUsuń